Доставка

Bucurați-vă de serviciul nostru de livrare rapidă și eficientă pentru a primi produsele dvs. agricole, instrumentele electrice și uneltele pentru grădină la ușa dumneavoastră. ElectroShop.md înțelege importanța unei livrări corecte și prompte, iar misiunea noastră este să vă aducem produsele dorite cât mai repede și mai convenabil posibil.


Una dintre cele mai vechi forme de tranzacționare desfășurate online a fost procesarea tranzacțiilor online a IBM (OLTP) dezvoltată în anii 1960 și a permis prelucrarea tranzacțiilor financiare în timp real.[2] Sistemul de rezervare a biletelor computerizat dezvoltat pentru American Airlines, numit Semi-Automatic Business Research Environment (SABRE), a fost una dintre aplicațiile sale. Aici, terminalele de calculatoare situate în diferite agenții de turism au fost conectate la un mare calculator mainframe IBM, care procesa simultan tranzacțiile și le coordona astfel încât toți agenții de turism să aibă acces la aceleași informații în același timp.


Apariția de cumpărături on-line, după cum știm astăzi, sa dezvoltat odată cu apariția internetului.[3] Inițial, această platformă funcționa doar ca un instrument publicitar pentru companii, oferind informații despre produsele sale. Acesta a avansat rapid de la acest utilitar simplu la tranzacția reală de cumpărături online datorită dezvoltării de pagini web interactive și de transmisii securizate.[4] În mod specific, creșterea Internetului ca un canal de cumpărături securizată s-a dezvoltat începând cu anul 1994, cu primele vânzări ale albumului Sting "Ten Summoner's Tales".[5] În curând au urmat vinuri, ciocolate și flori și s-au numărat printre categoriile de comerț de pionierat care au contribuit la creșterea cumpărăturilor online. Cercetătorii au constatat că utilizarea unor produse adecvate pentru comerțul electronic a fost un indicator cheie al succesului pe Internet.[6] Multe dintre aceste produse au făcut ca ele să fie produse generice pe care cumpărătorii nu trebuiau să le atingă și să le simtă pentru a le cumpăra. Dar, de asemenea, important, în primele zile, erau puțini cumpărători online și erau dintr-un segment îngust: bogat, bărbat, 30+.